A termék bekerült a kosárba

Tovább a fizetésre
 
×

Általános Szerződési Feltételek

1. Általános tudnivalók, a Felek közötti szerződés létrejötte

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) Csépke Sára E.V. (cégjegyzékszám:50042728 ; adószáma: 67320422-1-33; elérhetőségek (kippkoppdesign@gmail.com); továbbiakban: Szolgáltató) és az www.kippkoppdesign.hu által nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek). A KippKoppDesign telephely címe: 2000, Szentendre, Tulipán utca 3.

1.1. A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a www.kippkoppdesign.hu weboldalon (a továbbiakban: Weboldal) található elektronikus áruházában (a továbbiakban: www.kippkoppdesign.hu) keresztül történik. Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között jön létre. Az www.kippkoppdesign.hu áruházban történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény ("Ektv.") szabályozza, az Ektv. 5.§ (2) és a 6.§ (1)-(2) bekezdéseiben előírt tájékoztatást a jelen ÁSZF "3. Megrendelés" pontja tartalmazza.

1.2. Az www.kippkoppdesign.hu áruházban történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.

1.3. Az www.kippkoppdesign.hu áruház szolgáltatásait bármilyen természetes és jogi személy jogosult igénybe venni, amennyiben a Weboldalon érvényesen és sikeresen regisztrálja magát, továbbá magára nézve kötelezőnek ismeri el a jelen ÁSZF-ben foglaltakat.

1.4. A Felek közötti szerződés a megrendelő adatlap valamennyi kötelezően kitöltendő mezőjének kitöltését és a beírt adatok ellenőrzését, jelen ÁSZF elfogadását, a szállítási, majd fizetési mód kiválasztását követően, a "Rendelés megerősítése" ikonra kattintással jön létre. A Felek között ily módon magyar nyelven létrejött szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, a Szolgáltató azt iktatja, és azt a hatályos jogszabályi előírások által előírt időtartamig őrzi. Felek között létrejött azon kereskedelmi ügylet (pl.: megrendelések leadása) is szerződésnek minősül, amelyet az Ügyfél a Szolgáltató ügyfélszolgálatán keresztül bonyolít (írásban, személyesen vagy telefonon). A szerződések tartalmáról a Szolgáltató az Ügyfél írásbeli kérésére tájékoztatást nyújt.


2. Regisztráció

2.1. A Főoldalon található "Belépés" linkre kattintva, az "Új felhasználó regisztrálása" dobozban egy érvényes email cím megadását követően a személyes és cím adatok kitöltésével kerülhet sor a regisztrációra.

2.2. A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli. A Szolgáltatót nem terheli továbbá felelősség az abból adódó károkért, ha az Ügyfél a jelszavát elfelejti, vagy az illetéktelenek számára bármely, nem a Szolgáltatónak felróható okból hozzáférhetővé válik. Az ügyfél jelszavát Szolgáltató titkosítva tárolja, így elfelejtett jelszó esetén csak új jelszó kérhető az "Elfelejtett jelszó" linkre kattintva, a regisztrációhoz tartozó email cím megadásával. A hibásan rögzített adatok megváltoztatására bejelentkezés után, a "Felhasználói fiók" ablak "Számlázási és kézbesítési címek" illetve "Személyes adatok" menüpontjai alatt van lehetőség. Aktív rendelést érintő adatok módosítására az Ügyfélszolgálati telefonszámokon, vagy központi e-mail címen (kippkoppdesign@gmail.com) van lehetőség.

2.3. Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a megrendelések beérkezésekor, amennyiben a megrendelő adatainak valódisága kérdéses vagy értelmezhetetlen, az adatokat törölje, és az ezekkel az adatokkal feladott megrendeléseket érvénytelennek minősítse.


3. Megrendelés

3.1. A Webshop szolgáltatás területi hatálya: A Szolgáltató által fenntartott adathálózati kezelői felület az adathálózat (Internet) sajátosságai miatt mind belföldről, mind külföldről elérhető. A KippKoppDesign jelenleg kizárólag Magyarország területére címzett megrendeléseket fogad el.

3.2. A vásárolt áruk lényeges tulajdonságait, jellemzőit, az áruk használatára vonatkozó utasításokat a konkrét árucikk információs oldaláról lehet részletesen megismerni. Ha a vásárlás előtt az áruval kapcsolatban kérdése merülne fel, ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére. Amennyiben a Weboldalon található bármely áru minőségével, alapvető tulajdonságával, használatával, használhatóságával kapcsolatban, a Weboldalon közölteknél több információra van szüksége, kérjük, forduljon bizalommal ügyfélszolgálatunkhoz.

3.3. A vételár mindig a kiválasztott termék bruttó ára. A termékek vételára nem tartalmazza a kiszállítás költségét, de a kosár tartalma, a szállítási mód kiválasztása után megjeleníti azt. A Weboldalon keresztül forgalmazott termékek egy részének sajátos jellemzője, hogy többféle összeállításban rendelhetők. Mivel a termékek tényleges ára az Ügyfél által kiválasztott konkrét összeállítástól függően változó lehet, ezért a termékek felsorolása (kategória lista) oldalon az egyes termékek mellett feltüntetett ár az adott termék alapkonfigurációjának árát mutatja. Mindazonáltal az egyes termékek jellemzőit részletesen bemutató termék oldalon feltüntetett ár minden esetben az Ügyfél által kiválasztott aktuális összeállítás tényleges árát mutatja. Hasonlóképp a kosárba helyezett termékek esetében a termék mellett megjelenő ár a kiválasztott összeállítás árát tükrözi. A megrendelés lezárása előtt a fizetési mód kiválasztásakor jelenik meg a rendelés általános forgalmi adóval növelt bruttó összértéke, melyet az Ügyfél a "Rendelés megerősítése" gombra kattintással fogad el.

3.4. Házhozszállítással történő átvétel választása esetén Szolgáltató a megrendelt árut a visszaigazolás szerinti szállítási határidővel –házhoz szállítja saját szállítóeszközzel vagy szállítmányozó/csomagküldő cég igénybevételével. A megrendelés esetén a kiszállítás díját az Ügyfél viseli oly módon, hogy annak pontos mértéke a megrendeléskor feltüntetésre kerül. A Szolgáltató a szállítási díj változtatásának jogát fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja. A megrendelés lezárását követően a Szolgáltató kapcsolatba lép az Ügyféllel a rendelés részleteinek egyeztetése érdekében, melynek során a kiszállítás pontos díja az Ügyféllel megbeszéltek alapján változhat.

3.5. A Weboldalról megrendelhető termékek árai változtatásának jogát Szolgáltató fenntartja azzal, hogy a módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba. A módosítás a már megrendelt termékek vételárát nem befolyásolja. Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Webshop felületére – különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő "0" Ft-os, illetve téves helyiérték megadás miatt nagyságrendekkel eltérő árra –, akkor Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.

3.6. A megrendelést Szolgáltató csak regisztrált Ügyféltől és csak akkor fogadja el, ha az Ügyfél a megrendeléshez szükséges valamennyi mezőt maradéktalanul kitölti. (Ha az Ügyfél valamely mezőt hibásan vagy hiányosan tölt ki, hibaüzenetet kap a Szolgáltatótól.) A Szolgáltatót az Ügyfél által tévesen és/vagy pontatlanul megadott rendelési adatokra visszavezethető szállítási késedelemért, illetve egyéb problémáért, hibáért semminemű felelősség nem terheli.

3.7. Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a Weboldalon keresztül elektronikus úton leadott megrendelésekre indokolt esetben telefonon vagy emailen megerősítését kérjen, valamint ennek sikertelensége esetén a megrendelést érvénytelennek minősítse.

3.8. A megrendelés jóváhagyása után elektronikusan a megrendelés már nem törölhető. A megrendelés visszavonását az Ügyfél az Ügyfélszolgálat elektronikus levelezési címén illetve telefonon teheti meg. A megrendelés visszavonása csak a futárszolgálat részére történő átadás előtt lehetséges.

3.9. Ügyfél megrendelés feladásával kijelenti, hogy a jelen Általános Szerződési Feltételeket elfogadja és magára nézve kötelezőnek ismeri el.

3.10. Szolgáltató az Ügyfél vételi ajánlatának (megrendelésének) megérkezését követően köteles Ügyfél részére a vásárlást elektronikus úton (e-mailben) visszaigazolni. Amennyiben e visszaigazolás az ajánlat elküldésétől számított 48 órán belül Ügyfél részére nem érkezik meg, akkor a Szolgáltató ajánlati kötöttsége, illetve Ügyfél vásárlási kötelezettsége minden további feltétel nélkül, automatikusan megszűnik.


4. Szállítási és fizetési feltételek

Ha szállítást a Express One Futárszolgálat végzi, nekik továbbítjuk (Express One Hungary Kft, 1239 Budapest, Európa u 12), a vásárolt termékek kiszállítása céljából. A minőségi szállításhoz tartozó, a csomag érkezésének várható időpontjáról előzetes SMS és email értesítéshez és a kiszállításhoz van szükség ezen adatok továbbításra. Ezeket az adatokat az Express One a csomagok kiszállítását követően nem őrzi tovább, erről bővebben az Express One adatvédelmi tájékoztatójában olvashat.
A Express One Általános Szerződési Feltételiről itt olvashat.

Ha a szállítást a GLS Futárszolgálat végzi, minden esetben e-mailt küld a vásárlónak a kiszállítás hozzávetőleges idejéről. A futárszolgálat díja belföldre 2100 Ft, utánvétellel, átutalással 1990 Ft.

A Weblapon Szolgáltató jelenleg az alábbi szállítási és fizetési módokat biztosítja:

4.1. Utánvétes kiszállítás
A terméket Szolgáltató futárszolgálattal igénybe vételével kézbesíti az Ügyfél által megadott, jelen ÁSZF 1.1, ill. 3.1 pontjaiban megadott területi hatálya alá eső címre. A fizetés az áru átvételekor, a futárszolgálat által támogatott fizetési módokon történik. A Szolgáltató a vásárlást követő, várhatóan a vásárolt termék szállítási idejénél megadott idő letelte után automatikus email értesítést küld arról, hogy a termék megérkezett. Ezt követően a Szolgáltató kapcsolatba lép az ügyféllel és egyeztet a szállítás pontos időpontjáról.

4.2. Kiszállítás előre utalással
A terméket Szolgáltató futárszolgálattal igénybe vételével kézbesíti az Ügyfél által megadott, jelen ÁSZF 1.1, ill. 3.1 pontjaiban megadott területi hatálya alá eső címre. A fizetés a megrendelést követően, banki átutalás formájában, előre történik. A Szolgáltató a vásárlást és a termék ellenértékének beérkezését követő, várhatóan a vásárolt termék szállítási idejénél megadott idő letelte után automatikus email értesítést küld arról, hogy a termék megérkezett. Ezt követően a Szolgáltató kapcsolatba lép az ügyféllel és egyeztet a szállítás pontos időpontjáról.

4.3. Egyedi kiszállítás előre utalással
A terméket Szolgáltató egyedi kiszállítással kézbesíti az Ügyfél által megadott, jelen ÁSZF 1.1, ill. 3.1 pontjaiban megadott területi hatálya alá eső címre. A fizetés a megrendelést követően, banki átutalás formájában, előre történik. A Szolgáltató a vásárlást és a termék ellenértékének beérkezését követő, várhatóan a vásárolt termék szállítási idejénél megadott idő letelte után automatikus email értesítést küld arról, hogy a termék megérkezett. Ezt követően a Szolgáltató kapcsolatba lép az ügyféllel és egyeztet a szállítás pontos időpontjáról.


5. Fizetési tájékoztató

5.1. Utánvéttel történő megrendelés esetén a teljes vételárat a küldemény átvételekor kell kifizetni készpénzben a kézbesítést végző futár részére.

5.2. Bankkártyás fizetési mód esetén az OTP Mobil Kft. által biztosított egyszerű és biztonságos SimplePay* online fizetési rendszerén keresztül történik a fizetés. A fizetés folyamata megegyezik a bankok hasonló szolgáltatások keretében kínált fizetési eljárással. A szolgáltatás alatt A SimplePay tranzakciókat folyamatosan figyeli és nem várt események megelőzésében nyújt segítséget. Minden tranzakció biztonságos és kódolt csatornán kerül lebonyolításra. A Vision Express Webshop bankkártya információkat nem tárol. A vásárlás a fizetési szolgáltató weboldalán történik, a fizetés végezetével a rendszer automatikusan visszairányítja webáruházunkba. A Simple Pay fizetőoldal adattartalmáról a kereskedő nem szerez tudomást, mivel tőle független és védett olddal. A SimplePay Szolgáltatás igénybevételével kapcsolatban a vevőt az OTP Mobil Kft.-vel szemben külön díj nem terheli. A kárytabirtokosok számára az internetes fizetés díjmentes!

Elfogadott kártyatípusok: Visa, MasterCard, Visa Electron*, Maestro*.

* Ezen kártyák esetében a kibocsátó bank határozza meg a kártya internetes használatát. Amennyiben a kibocsátó bank engedélyezte, abban az esetben a rendszer képes elfogadni.

5.3. A fizetés lépései a következők: A vásárló a webáruházban kiválasztja a vásárolni kívánt terméket és kosárba teszi, majd a rendelési folyamaton véglegesíti a megrendelését.

A megrendelés elküldését megelőzően a Vásárlónak ezen a felületen a jelölőnégyzet kipipálásával el kell fogadnia a jelen ÁSZF-ben és az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat, majd pedig a „Rendelés elküldése” gombra kattintva küldheti el a megrendelését.

A rendelés feladása tehát a „Rendelés elküldése” gombra kattintással történik, ami a Vásárló részére fizetési kötelezettséget keletkeztet.

A webáruház online felületén elhelyezett „Start Simplepay Payment” gombra kattintva a vásárló a SimplePay rendszerhez kapcsolódik és az OTP Mobil Kft. által üzemeltetett biztonságos online fizetési felületre kerül, ahol a vásárló megadja a bankkártya adatait. A SimplePay rendszer a vevő kártyája adatait nem tárolja és azokhoz az OTP Mobil Kft. később sem fér hozzá. A „Vásárlás befejezése” gombra történő kattintással a vásárló elfogadja a SimplePay ÁSZF-et és az OTP Mobil Kft. adatkezelési szabályzatát.

Az OTP Mobil Kft. a vevő által megadott kártya adatokkal banki engedélyeztetésre (ún. authorizációra) továbbítja a tranzakciót. Amennyiben az engedélyezés sikeres, a vevő kártyáját a vevő bankja zárolja/megterheli a megrendelés ellenértékének összegével.

Az OTP Mobil Kft. e-mailben visszaigazolja a sikeres vásárlást a vevőnek, így a Vision Express Webshop felé fennálló fizetési kötelezettségét teljesítette, és ez alapján teljesíti a megrendelését.

Minden megrendelés egy egyedi megrendelés számmal azonosítható.

*A SimplePay által biztosított fizetési szolgáltatást bárki jogosult igénybe venni. Az igénybevétel során magára nézve kötelezőnek ismeri el az OTP Mobil Kft. SimplePay szolgálatás Általános Szerződési feltételekben (ÁSZF) foglaltakat és a banki tranzakció teljesítéséhez szükséges adatokat megadja.

Az OTP SimplePay fizetési megoldásról bővebben a SimplePay fizetési tájékoztatójában olvashat.

Fizetési tájékoztató - SimplePay


6. Elállás joga, módja, következményei

6.1. Az Ügyfél jogosult a megrendeléstől 14 munkanapon belül (beleértve a 14. munkanapot is) indokolás nélkül elállni. Az elállási jog gyakorlására az áru (személyes vagy kiszállítással megvalósult) átvételének napjától kezdődően van lehetőség. Az elállás módjáról a távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) Korm. rendelet rendelkezik. Az elállási nyilatkozatot az Ügyfél postai vagy e-mail címen közölheti Szolgáltatóval.

6.2. Az elállási jog gyakorlása esetén a termék Szolgáltatóhoz történő visszajuttatásáról az Ügyfélnek saját költségén kell gondoskodnia. Az elállási jog gyakorlásához az árut kérjük a ügyfélszolgálati címre visszajuttatni, hiánytalan csomagolásban. A termék Szolgáltató részére utánvétellel történő visszajuttatására nincs lehetőség.

6.3. Elállás esetén a Szolgáltató követelheti a fogyasztótól az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő kárai megtérítését. A fentieken kívül az Ügyfelet az elállás kapcsán semmilyen más költség nem terheli.

6.4. Az e pontban foglaltak kizárólag a gazdasági vagy szakmai tevékenység körén kívül eső célból szerződést kötő Ügyfeleink (fogyasztó) tekintetében érvényesülnek.


7. Egyebek

7.1. Kiegészítő szolgáltatások
A Szolgáltató az Ügyféllel kötött egyedi megállapodás alapján többletszolgáltatásokat (tervezés, egyedi kiszállítás, szerelés) is vállal. Ezen többletszolgáltatások díja minden esetben az Ügyfél és Szolgáltató közötti egyedi megállapodás tárgya.

7.2. Egyéb információk
Kézzel készített termék, minimális szín és méretbeli különbségek lehetnek!
Minden darab kézzel készül,ebből adódóan az átlagos szállításí idő 7-9 munkanap.